opc_loader
PROFITEER VANDAAG: Met coupon-code HERFST voor 20% KORTING!

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens: Riem & Zo, J.A. Thijmlaan 22, 5051 MR Goirle. Tel: 013-5770773. info@riemenzo.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons binnen 24 uur een bevestiging.

 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Riem & Zo bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

     Afbeeldingsresultaat voor ideal paypal

 

               Afbeeldingsresultaat voor handmade  

 

         Afbeeldingsresultaat voor webshop trustmark