opc_loader
PROFITEER VANDAAG: Met coupon-code HERFST voor 20% KORTING!

      10 vragen aan Riem & Zo

Meest gestelde vragen

De 10 meest gestelde vragen in de mailbox van Riem & Zo;

1. "Ik heb a.s. zaterdag een feest dus ik wil mijn riem dan in huis hebben. Lukt dat nu nog?"

Het mailtje kwam op vrijdagochtend bij ons binnen en dus is het antwoord: Ja. We versturen op vrijdag alle orders die voor 15.00 uur ’s middags bij ons binnen komen nog dezelfde dag. In dat geval heb je de riem zonder verzendkosten de volgende dag al in huis. Eenvoudig via de brievenpost, dus je hoeft er ook niet voor thuis te blijven.

2. "Ik twijfel over mijn riem-maat, kunnen jullie me helpen?"

Natuurlijk kunnen we dat, graag zelfs. We hebben op onze website een maattabel geplaatst. Zo kan er geen misverstand bestaan over de maat die bij jou past. Daarnaast schrijven we hier ook nog een aantal praktische tips over hoe jij jouw maat riem eenvoudig kan bepalen.

3. "Mag ik mijn ceintuur  terugsturen als het toch niet blijkt te zijn wat ik ervan had verwacht?"

Jazeker, je hebt altijd 14 dagen bedenktijd. Niet goed is geld terug. Retourneren daar doen wij niet moeilijk over.

4. "Sommige riemen zijn best goedkoop, is het allemaal echt leer?"

Alle heren- en damesriemen van Riem & Zo zijn van 100% echt leer gemaakt. Onze riemen hebben hun kwaliteit in de loop der jaren dan ook bewezen. Omdat we zelf én in Nederland onze lederen riemen produceren kunnen we onze artikelen relatief scherp aanbieden. Daar komt bovenop dat de ceinturen gratis worden thuisbezorgd.

5. "Ik wil een riem kopen maar mijn kortingscode werkt niet, wat gaat er mis?"

Profiteren van een aantrekkelijke korting is mooi meegenomen natuurlijk! Houdt in elk geval goed in de gaten of de code nog actief is. De meest promotionele codes hebben namelijk een beperkte geldigheidsduur. Daarnaast moet je ook altijd letten op het eventuele gebruik van hoofdletters en cijfers in de code. Lukt het je echt niet, bel ons dan gerust even, dan helpen we je verder.

6. "Ik vind die ene riem heel mooi maar ik wil er eigenlijk een andere gesp aan. Kan dat?"

Ja, dat kan. Omdat we bij riemenzo.nl maatwerk leveren is in principe elke gewenste combinatie van riem en gesp denkbaar. Stuur ons je exacte wens door en we doen ons uiterste best om jou een nieuw en uniek exemplaar te bezorgen.

7. "Ik heb mijn riem ontvangen maar hij past niet, wat nu?"

Soms gebeurt het dat je de riem nét in een andere maat bestelt dan je nodig hebt. Gelukkig zijn de meeste riemen heel eenvoudig zelf op maat te maken. Kan de riem niet eigenhandig op de juiste lengte worden gemaakt dan stuur je de riem gewoon even terug, dan doen wij het voor je. Hier hebben we ook een instructievideo voor gemaakt.

8. "Kan ik de riem bij jullie komen ophalen?"

Riem & Zo is een webshop die online werkt en dus geen fysieke winkel. Dat betekent dat we alle bestelde leren riemen per post versturen. Ook geretourneerde pakketten of doosjes worden allemaal via de brievenbuspost verwerkt.

9. "Ik twijfel over de kleur van de riem op de foto, past die wel bij mijn schoenen?"

Alle gefotografeerde kleuren riemen worden zo kleurecht als mogelijk weergegeven. Als je toch twijfelt of die blauwe suède riem past bij je nieuwe kobaltblauwe schoenen stuur dan even een foto van je schoenen naar ons emailadres. Wij zijn gespecialiseerd in kleurcombinaties en kunnen je dus zeker het juiste advies geven.

10. "Kan ik ook met een creditkaart mijn riem online kopen?"

We hebben diverse betaalmogelijkheden voor Nederlandse en Belgische klanten bij Riem & Zo. De meest gebruikte betaalmethodes  voor online aankopen zijn iDeal en Mister Cash. Als je een riem in je winkelwagentje plaatst wordt je daarna stap-voor-stap meegenomen door de betaalpagina’s. Creditkaartbetalingen accepteren we tot op heden niet. Je kan daarentegen wel gebruik maken van een overschrijving via je bank of een acceptgiro.

 

     Afbeeldingsresultaat voor ideal paypal

 

               Afbeeldingsresultaat voor handmade  

 

         Afbeeldingsresultaat voor webshop trustmark